Register

Search:

Type: Posts; User: Elrichzann

Page 1 of 9 1 2 3 4

Search: Search took 0.11 seconds.

  1. Replies
    5
    Views
    303

    Rat, it's pointless to try and argue otherwise....

    Rat, it's pointless to try and argue otherwise. We all report to you, you are the ultimate admin. I learned this my first day on duty <3

    ratpatrol for headadmin
    2021
  2. Thread: Ritualist

    by Elrichzann
    Replies
    8
    Views
    2,759

    I like the crosshair ward idea and reuse combined

    I like the crosshair ward idea and reuse combined
  3. Replies
    10
    Views
    3,621

    [Donor: Request] while it is the ultimate counter race like mango...

    while it is the ultimate counter race like mango was kinda saying, it actually seems fun. Evade that extra 189 orc damage from a leg shot, ignore murdoc's root combos, etc..
    The invisible gun thing...
  4. Replies
    13
    Views
    1,372

    Kinda what bracket said, I don't really care...

    Kinda what bracket said, I don't really care about all this but I'd much prefer it to only launch on game start, cause fuck shyna
  5. Thread: Shield Hero

    by Elrichzann
    Replies
    5
    Views
    1,048

    [Donor: Request] Definitely sounds fun, but that soul-eater shield...

    Definitely sounds fun, but that soul-eater shield would absolutely FUCK usp races, since they have so few rounds to begin with, let alone the mcmanus bros.
  6. Replies
    34
    Views
    2,485

    Rockin the basic 800 DPI with an igs of 1.2. 3...

    Rockin the basic 800 DPI with an igs of 1.2.
    3 months ago I was playing with 1800 dpi at 2.36 sens.

    Honestly, the change wasn't that drastic in feel, as I'm now used to slower sens. Definitely...
  7. Replies
    244
    Views
    51,381

    That looks cool as hell, char.

    That looks cool as hell, char.
  8. Replies
    12
    Views
    4,015

    0 energy flight does sound like a good idea :)

    0 energy flight does sound like a good idea :)
  9. Replies
    7
    Views
    721

    Absolutely agree with murdoc in making it so...

    Absolutely agree with murdoc in making it so Holliday can't buy a blast suit.
  10. Replies
    2
    Views
    547

    [CSGO Unsolved] MINOR Cloud Strife typo[?] & Kirby

    If you equip the armor that gives you speed ( I think the chocobracelet? ) You get 1.7000000000000002 speed. Perhaps just round it to 1.71 or just 1.7?

    Like I said, very minor but I figure hey if...
  11. Replies
    3
    Views
    945

    [Solved] Holy shit this has to be my favorite fix ever

    Holy shit this has to be my favorite fix ever
  12. Replies
    13
    Views
    1,697

    You're one step closer now. :)

    You're one step closer now. :)
  13. Replies
    6
    Views
    666

    Haven't been able to go out on a date since this...

    Haven't been able to go out on a date since this all started, so that's not ideal.

    Also, I lost power due to a rainstorm yesterday morning and it was out all day yesterday and until 2:40 today....
  14. Replies
    10
    Views
    982

    Great in theory, as others have said. Probably...

    Great in theory, as others have said. Probably less than ideal in execution..

    I just want de_core back though :(
  15. Replies
    14
    Views
    1,615

    As FANTASTIC as it would be to have Cat, it would...

    As FANTASTIC as it would be to have Cat, it would be far too op imo to just be able to buy anytime you want.. I'd much prefer some races being given silent stepping as a nblvls1 ability.
  16. Thread: Revanchist

    by Elrichzann
    Replies
    4
    Views
    3,005

    [Rework] I think these sound like good changes, Revanchist...

    I think these sound like good changes, Revanchist isn't exactly a good race on its own, and certainly not its ult.
  17. Replies
    24
    Views
    1,882

    Wormhole isn't even op like.... damn. Play...

    Wormhole isn't even op like.... damn.

    Play whatever u want man, just don't be like ..! :)
  18. Replies
    4
    Views
    746

    I very much support this idea, once masteries...

    I very much support this idea, once masteries begin to roll out, as I still honestly don't know what b-52's is lol
  19. Replies
    34
    Views
    2,230

    I'll always uprep u bb

    I'll always uprep u bb <3 just did on another thread
  20. Replies
    13
    Views
    1,697

    I pray it happens to me, It would be pure carnage...

    I pray it happens to me, It would be pure carnage and I've yet to see it...
  21. Replies
    11
    Views
    1,206

    [Solved] Well uh to be fair I first noticed this bug when...

    Well uh to be fair I first noticed this bug when going against a level 40 someodd grim lmao
  22. [Solved] And while only holding your knife out, which then...

    And while only holding your knife out, which then gives you the speed you should have, but at the same time keeps it even when you swap to your primary.
  23. Replies
    14
    Views
    2,064

    While I'd probably never make a scheduled event,...

    While I'd probably never make a scheduled event, it certainly is fun to play the best race, Biotic USP again.

    I pray it's ported over in my lifetime.
  24. Replies
    13
    Views
    1,372

    Yeah, doesn't look very great. I mean it's free...

    Yeah, doesn't look very great. I mean it's free so I might try it but it's no csgo.
  25. Replies
    3
    Views
    1,020

    [No Bug] Can we get an admin who is a forum dev to get rid...

    Can we get an admin who is a forum dev to get rid of this bot?
Results 1 to 25 of 204
Page 1 of 9 1 2 3 4